Minaa66 Allaha şükür biz bu kadarını da beklemiyorduk doktorlar çok ümitsiz konuşuyorlardı aldır dediler hiç birine kulak asmadık rabbime sığındım kıyamadım ona doğunca da ufak bir sıvı kesesi vardı doktorumuz şuan durumunun çok iyi olduğunu söylüyor sadece boynu kafama takılıyor inşallah düzelir