Bi arkadaşım 27 haftalık doğum yaptı 38. Haftada ebe çıkardılar bebeği doktor 1 kaşık zeytinyağ önermiş bende bi kaç kez kakasını rahat yapsın diye vermiştim
Yenidoğan dan itibaren 1 çay kaşığı zeytinyağ sıkıntı yapmaz diye biliyorum keza kendimde 1 aylıkken falan vermiştim gaz damlası ve sütle karıştırıp