İyi akşamlar
bebegim 4ay 13 günlük dur sabah öğlen akşam sma mama vermemi söyledi sütüm yetersiz.emziryorumda 10 gün çok güzel mama emdi bir sıkıntı yaşamadık ama 4 gündür mama almıyor aptamil aldım Onur’da istemiyor biberonu dile ile itiyor (biberon başlık değiştirdim) ama olmuyor nedendir?