eyy Kızlar iyi akşamlar bi kere kimyasal gebelikten sonra tekrar hamile kaldım ama endişeli değilim diyemem rabbime bol bol dua ediyorum Allahtan gelen herseye razıyım doktorum bana bugün coraspine başlıyoruz günde bir tane neden acaba siz kullandınız mı sonra birsey olmasın
Lolik eyy detaylı ultrasondan sonra başlatmıştı doktorlarım 22.hafta mıydı neydi tam hatırlamıyorum gebelik zehirlenmesi şüphem vardı zaten şüphe gerçekleşti erken doğum yaptım doğumun son haftasına kadar kullandım
Maviim eyy Ben hamileyken korona olmuştum doktor o zaman vermişti coraspin’i 1 hafta kullanmıştım bişey olmadı
hazalrojhat eyy benimde riskli gebelikti. Doğuma 1 hafta kala bıraktım hamileliğin 2. Ayında kullanmaya başladım.. herhangi bir yan etkisi olmadı. İçinizi ferah tutun
Neeen-var-kuzum ben gebeliğimi öğrendiğim an kullanmaya başladım. ben de kimyasal gebelik geçirmiştim. kan sulandırıcı pıhtı olmasın diye veriyolar, aynı zaman da progestan da kullandım ben
Lolik eyy doktorunuza güveniyorsanız yanlış bir şey yapmayacağını bilirsiniz ben çok güveniyorum ve hiç sorgulamadım zarar değil faydadır içinizi ferah tutun