Alptugba kızım 20 aylık henüz tv tablet telefon ekranıyla tanışmadı! Her yaşta çocuğu oyalabiliriz. Hepsinin farklı ilgileri var. 2 3 yaşında çocuğu çok şeyle oyalarsınız. Mesela kitap okursunuz. Şarkı söylersiniz. Yapbozlar, legolar toplar, balonlar, tamir aletleri, yemek setleri, bultaklar, eşleştirme oyunları evde bile hazırlayabilirsiniz, kendi mytdak eşyalarınız, boş bir paket eve aldığınız bir ürünün kutusu ambalajı... Resim yapmak, karalamak, ... daha öyle çok şey varki yapılabilecek! Hıım yada hiç birşey yapmazsınız kendi kendine takılır. Sizin değiminizle çokta kasmazsınız... Yapacak birşey bulur o. Tv karşısına geçmekten daha çok eğitir kendisini! Bizler zamanında tv vardı diyip kolayına kaçmıyor muyuz?! anneleriniz bilse zararını evlerine sokarmıydı acaba! Birde böyle düşünmek lazım ve sana birşey olmadı diye kimseye olmayacak değil ki! Allaha emanet bütün evlatlarımız! Ama gerekten çok ciddiye alınacak bir konu lütfen bu konuda biraz araştırın. Sevgilerimle...