Zeynep16166 sütünüzü sağdıktan sonra bekletip verdiyseniz eğer sütün içindeki yağ üste çıkıo. Biberonu salladığınızda kaymak tutmuş gibi kenarlara yapışıyo eğer yanlış anlamadıysam onu görmüş olabilirsiniz. Öyleyse biberonu hafifçe çalkalayıp öyle verebilirsiniz