123456
Kızlar bi post açmıştım demin ama yinede sorayim tekrardan içim rahat değil.. dış dikişim açılmış bildiğinz oyuk gibi doktora gittim baticon antibiotik serum suyu vs verdi kapanır dedi dikiş atmadı böyle olan varmı aranızda... tam iyileşcek derken bu çıktı başıma ya korkıyorm orayı gördükçe pansuman yaparken 😔