Bebeğim 7 aylık olacak ve doğduğundan beri süpürge sesi kullanıyorum. En ufak sese uyandığı için gündüz uykularında sürekli açık bırakıyorum. Kapattığım zaman hemen uyanıyor. Zaten uykuları kısa 30. dkda hep uyanıyor tekrar uyutuyorum.🤦🏻♀️ Gecede 1-2 saat sonra kapatıyorum. Ama sanırım artık bırakmamız daha sağlıklı olucak. Nasıl bırakabiliriz? Bugün açmadan uyutmaya çalıştım ama açana kadar ağladı ☹️