Merhabalar 2 aylık bir kızım var. Devletin verdiği D vitaminini kullanıyordum ama içinde paraben olduğunu duyunca eczaneden başka bi vitamin istedim. Nurse harveys dac verdi eve gelince 4-10 yaş için yazıyordu. Yarın değiştirmeyi düşünüyorum. Siz hangi d vitaminini kullanıyorsunz?