Betul-54 beşiğine giriyo ninni açıyorum . Yataklarımız yan yana öyle uyuyo . Şmdi 2 buçuk yaşında ama bayadır böyle uyuyo . Ben ayakta fln hiç sallamadım . Bi beşik vardı sallanan sepet beşik gbi onda uyuyordu . Köprücük kemiği kırılınca sallanmak istemedi canı acıyo die . Onu da o şekilde bırakmış oldu .