benuykukadiniyimm Kızlar ağzımda yara çıktı. Google’dan baktığımda ismi aft imiş. Beyaz su toplamış gibi bi yara. Ama çok sızlıyo konuşurken bile zorlanıyorum🥲Var mı bu yara için önerileriniz? Ne yapsam iyi gelir çok acıyoo 🥹
beyzzsenturkk_ benuykukadiniyimm benimde damağımda var şişlik yara gibi su dahi değse sızlıyor çok kötüyüm
66arasim benuykukadiniyimm Kenacort diye bi krem var küçük tüpte o hemen söndürüyor Yoksa sirkeyle gargara yapın biraz yakar ama iyi gelir
Ipek222 benuykukadiniyimm merhaba geçmiş olsun ben diş hekimiyim günde 1-2 kez tuzlu su gargarası yapın kenacort diye bir krem var onu kullanabilirsiniz hafifletir ve iyileşmesini hızlandırır muhtemelen vitaminsiz kaldınız ya da stres vs kaynaklı bağışıklığınız düşmüş beslenmenize de özen gösterin bu ara 🌸 bir de çok sıcak şeyler yiyip içmeyin
yigitinannesi41 benuykukadiniyimm yaa çok kötü o bende de var şuan 2 ayrı yerde çıktı ne duzgun yemek yiyebiliyorum ne su icebiliyorum aklım gidiyor oraya birsey değdiği zaman. Sızlıyor. Tuzla gargara yapın ama en az 10 güne anca iyileşiyor küçükten büyüyor sonra tekrar kucukup geçiyor. Stres üzüntü sıkıntı yada vitamin eksikliğinden çıkıyor
benuykukadiniyimm yigitinannesi41 off ben bir tanesine katlanamıyorum 2 tane çok fena acır ya 🥲 küçük ama çok can acıtıcı bişey ya ilk kez çıktı bende inşallah hemen geçer ikimizinde
yigitinannesi41 benuykukadiniyimm bende sürekli çıkıyordu hamilelikte vitamin kullandığım süre boyunca hiç çıkmadı. Vitamin eksikliğinden çıkıyor bende geceseye kadar beni de bitiriyor diyebilirim o kadar can yakıyor
Ipek222 niluna hayır uygun değil onu sadece yetişkinlere veriyoruz bebiş için aftamed jel kullanabilirsiniz çocuklar için olanı 🙏🏻
Ipek222 Bebisimmm bebeğe bir zararı kanıtlanmamış ancak kesin bir sonuç yok ağız içi emilimin etkisi düşük olduğu için 3-4 günden fazla da olmayacak şekilde ben hastalarıma veriyorum tabi siz isterseniz kendi hekiminize danışabilirsiniz 🙏🏻