Dmlaemre Merhaba kızlar bebeğim bi anda çok fazla pişik oldu anlayamadım ne kullansam daha etkili olur acaba önerlerinizi bekliyorum teşekkürler 🥺
04112019 Dmlaemre ilk önce pişiği geçirecek bir krem kullanmalısınız daha sonra pişik olmasın diye sucoderm vs gibi korucu kremler kullanırsınız pişiği geçirmek için trosyd kullana bilirsiniz her gün mutlaka yıkayın yıkamak en etkili tedavi
Durunun_annesi45 Dmlaemre ben de doğumundan itibaren sudocrem kullanıyorum ve her gün düzenli kullanıyorum kızarıklık dahi yok. Deneyebilirsiniz isterseniz
Derincanan Kesinlikle ve kesinlikle penaten dogdugudan beri bunu kullanıyorum kızarıklık bile olmadı ebebekte satılıyo
Zlm2733 Derincanan bence de penaten.bende çok memnumum şampuanından pudrasına kadar mükemmel.bizde de nezaman kızardıgını farketsem hemen başlıyorum çok iyi geliyor.
Dmlaemre 04112019 peki pişiği geçirebilcek ne kullanabilirim acaba bu önerilenlerden kullansam gerçirmezmi sizce
kbrahlas Dmlaemre benim oğlumda pişik olmuştu kırmızı et gibiydi doktor travazol yazdı sadece 2gün o pişik olan kısma sürdüm hemen gecirdi daha sonra normal mustela pişik kremine devam ettim
Kaaninannesi kbrahlas travazol kortizonlu olduğu için üç gün kullanılabilir demişti eczacı.. deriyi inceltrmis
asliaslii Tedavi edici ve pişik önleyici kremler farklıdır. Pişiği geçirmesi için hametan krem ya da pomad olanı. Daha sonra pişik önleyici olarak desitin krem kullanabilirsiniz.
Aral Dmlaemre Dmlaemre basta bepantol kullandım çok kotu pişik yaptı bize ilk üç ay bepantol kullanırım demiştim. Daha sonra sudocreme gecerin diyordum ama ilk haftaşarda altını her değiştirdiğimde bepantol krem sürmeme ragmen pişik olmuştu. Direk sudocreme geçtim iyikide geçmişim cok iyi geldi bir günde hemen gecmişti pişiği cevremdekilere de tafsiye ettim onlarda memenun kaldılar bencede bi dene eminim cok iyi gelecek