Mrv_cnl Kocaeli’de yaşıyorum bulaşık makinesi için yardımcı olacak olan çıkar mı ? Aktüeldeki Altus için ?
Birkizannesi123 Mrv_cnl annem kullanıyor Altus 3 programlı maşallah çok güzel yıkıyor vallaha ama parlatıcı yeri sanırım küçük hemen bitiyor
Mrv_cnl ikiprensannesi53_ ay ok teşekkür ederim annemde kullandı yıllarca bende değişmek isterken gördüm kalmamıştır belki diye buraya sorayım istedim
Mrv_cnl Birkizannesi123 ay olsun sık bık koyarım yeter ki temiz çıksın bulaşıklar 6 yıllık Beko makinem tekiz yıkamıyor her tarafını tamizlediğim halde