Aptalllarsizi tam bu paylaşımı yapmaya gelmiştim.2 asker kardeşim var uzman olarak görev yapıyorlar.Aile grubumuza yazdıklarında henüz tvlerde haber yoktu bile.Şoka girdim,oturup ağladım,saatlerdir ailelerini düşünüyorum.Ve ne acıdır ki tvde söylendiği kadar değil, şehit sayısı da yaralı sayısı da daha fazla maalesef.Şimdi burda linçlenirim de yok bilmem ne falan.Dedigim gibi 2 uzman kardeşim var ve biri Ankara da görev yapıyor.İkisi de aynı şeyi söyledi.İçim yanıyor içim,Rabbim ailelerine sabırlar versin inşaALLAH 🤲🏻.
terörü destekleyen her kim varsa parça parça olsunlar,tek kefene tek mezera konulamasinlar inşaALLAH 🤲🏻