Ahsenduru111 Kızım 2 günde bir yapıyor kaka testi idrar testi kan tahlili röntgen her şey tertemiz çıktı. 2 günde bir yapması benim kafamı karışmıştı zaten ishal değil belli ama kıvam olarak ishal gibi . acaba normali mi bu anlamadım. doktorda bu yaş grubunda bu şekilde pek beklemediğimiz bi şey dedi ilaç dahi yazmadı düşünün ama karnının çok agrıdığını söylüyor özellikle yemek yerken ne yapacağımı şaşırdım bu sorun mu var anlamadım gitti