madeinpelin bizde de vardı doktor hemen ilaç verdi. KULLANMADIM. Onun yerine az ve sık besledim. Mide kapakçığı tam gelişmediği için kusuyor bebekler midesini tam doldurmadan onu da aç bırakmadan geçirebilirsin bu ayları
En fazla 6. Ayda düzeliyor
Benimki kusmamaya alıştı bu sayede ve düzeldi
3 saatte bi 120cc besliyorsan mesela 2 saatte bir ver 90cc ver. Ben öyle yapıyordum ve geçti kusmaları
Bir de emzirirken beslenme arasında gazını çıkar mutlaka