Bebeğim bugün itibariyle tam 7 aylık. 2 sabah önce ön üst damağında küçük bir beyazlık gördüm nokta kadar. İlk anneliğim olduğu için dişin bir parçası sandım hatta eşimde öyle zannetti.Zaten o gece çok huysuzdu uyumamıştı hal böyle olunca dişe yordum. Fakat o beyazlık gün içinde kayboldu gitti. İnternetten araştırdım fakat kayda değer bir şey bulamadım. Bebeğim günlerdir aşırı huysuz, her şey hep ağızda falan ama diş namına gelen bir şey yok. İştahı yerinde ve ateşide yok. Sizce gerçekten diş mi çıkartıyor. Çıkartıyorsa ne kadar sürede çıkar.