Uykusuz-annee 1234_mrv para sıkıntın yoksa özel Hüma Erşad batmaz oranın sahibi ben orda doğum yaptım 3ncu gebeliğim ve riskli gebeliğimdi bu konuda uzman şiddetle tavsiye ederim
kartalannesi 1234_mrv Tekden de Gülcan yazıcı özgün var çok bilgili neşeli yaklaşımı güzel birisi tavsiye ederim
Kader3851 1234_mrv şehir hastanesinde Şeyma daglintezi çam şiddetle tavsiye ederim çok güler yüzlü ilgili bı doktor
ddmmtt kartalannesi gülcan hanımı asla önermem bende evet neşeli ama doğum hanede beni resmen hastaneden kovmuştu sondadan korktuğum için çık git bu hastaneden demişti ki doğumum başlamıştı
birfincantuzruhu kartalannesi o kadın benim oğluma down sendromlu dedi asla ve asla renkli ultrasonda göstermedi berrrbat bi kadın
kartalannesi ddmmtt Allah Allah bende çok tedirgindim muayene falan ederken korkuyordum çok rahatlattı beni çok kolay bir normal doğum gerçekleştirdik
ddmmtt kartalannesi ben gece 4 gibi çağırdığım için heralde sinirliydi ciddi ciddi tavırları çok sertti suyum gelmemiş olsa hastaneden çıkacaktım 😂
kartalannesi beyzaaismail bende Özlem katırcıyı tavsiye etmem hiç tavırları hoş değil dinlemiyor seni hemen muayene edip çıkarıyor ilk defa hamileyiz birşeyler de soru bile zor sordum ilk ona gitmiştim sonra değiştirdim
kartalannesi ddmmtt bilmem belki de yoksa ben ikinci bebeğim olsa yine giderim eli çok hafif birde çok ılımlı yaklaştı 🤭
Umutunannesi_ System hastanesi eda ülkü karakilic kesinlikle ilgi alaka Güleryüz herseyiyle çok memnun kaldım
UcuBulunamayanBant 1234_mrv erciyeste Rakip Turan systemde eda ülkü ikisindende cok memnun kaldim ama Rakip Turan biraz pahali
kartalannesi birfincantuzruhu demek ki bana iyi tarafı denk gelmiş herkes farklı şeyler yaşıyor doğrudur ne diyeyim