Küçük bebeğiniz varsa mutlaka saçlarını kestirip kafasınada kremi sürmelisiniz. Benim bebeğim küçüktü 2 aylıkken yakalandık 5. Ayda kurtulduk. 3 ay uğraştım geçmedi en son saçları kestim kafasınada sürünce hemen bitti. Emzirirken memeni yıka sonra tekrar sür. Ellerinle mutfakta iş yaptın ya tekrar sür. Çocuğun her bezini değiştirdiğinde poposuna tekrar sür. Her yeriniz hep kremli kalmalı. Allah yardımcınız olsun çok zor. Şimdi yine 2 yaşındaki çocuğumun göbeğinde birşeyler çıktı kaşıyor salı doktora gidicez inşallah uyuz değildir kafayı yicem bende