Dolores eşim adımla seslenince garip geliyor ve hemen o da adımı kullanıyor 😅 benim de kafama takılan pek “anne” diye de seslenmemesi.
Bahsederken anne der, benimle konuşurken “sen” demek yerine anne der ama anne diye pek seslenmez. Sadece nadiren bir şey isterken gözüme girmek için “annecim biraz daha verir misin” falan der ama normal günlük dilde yok ve diğer insanlara da aynı şekilde hitap şeklinde seslenmez. Sadece kardeşine sesleniyor, o da henüz adını bilmiyor 😅