Prensesin_Annesi_ blgnsm Kızım 2,5 aylık sadece ilk 10 gün güzel uyudu sonrasında hep gece 3-4 lerde yattı 4 aylık olunca rahatlıycaksın dediler ama bu yazıları okuyunca korkmadım değil halbuki kendimi az kaldı diye telkinliyodum umutlarım gitti 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
blgnsm Nurbost sabah 8 de bazen 9 da. Çok erken değil ama geç de değil. Hatta 7 buçukda uyandığıda oluyor.
ayan95 Valla 4 aylığız gece 1 den önce uyumuyor erken yatsın gece uykusuna karışır diye uyutmayı denesemde illa saatini bekliyor 🙄
meryemceee blgnsm 4. ay bizi bitirdi resmen asla uyumak istemiyor gündüz toplasan iki saat uyumuyor geceleri de 3 4 defa uyanıyor 4.ay bitsin diye gün sayıyorum 🥲
meryemceee Prensesin_Annesi_ sen yine de çok ümitlenme beş aylık olsun rahatlarız de 😂 ama her ayın farklı bir sıkıntısı var maalesef 🤷