Prensesin_Annesi_ ebraz Ayımızdan beri doktor tavsiyesiyle sabah akşam mamasına hakiki zeytinyapı katıyorum bir çay kasığı sizde doktorunuza sorarak kullanabilirsiniz bence
fatosbcr2 Valla ben bi tatlı kaşığı zeytinyağı ısıtıp soğutuyorum sonra mamasına koyuyorum bunu 3 4 gün arayla yapıyorum
ebraz fatosbcr2 ama 4 aylık ek gıda ya başlamadık o yüzden sordum ek gıdaya başlayınca mamasına koyuluyormuş onu biliyorum da ek gıdaya başlamaksakda verilir mi
fatosbcr2 ugurbocugu aynen asitliği gitsin diye yapıyorum doktorun çoğu öneriyor zaten hatta pişik olmasın diye poposuna da sürerlermiş eskiler ilk doğduğunda hep zeytinyağını ısıtıp poposuna sürerdim 4 aydır 1 kez olsun pişik olmadı kızım aldığım sudocrem kapalı şekilde dolapta bekliyor😃😃
busradurukilic ebraz ben 2 ay kontrolünde doktora sormuştum. Mamasina 3 4 damla koyabilirsin demişti. Hakiki gerçek zeytinyağı
Milanbebek ebraz ben iki aylıktan beri verdim. 2 çocuk büyütmüş ablam da vermiş. Büyüklerimiz de veriımuş
ebraz busradurukilic kız bunu okurken çocuk sıçtı 😂😂 zeytinyağına gerek kalmqdı demekki ondan uyumuyormuş yaa normalde uyumalıydıı 😂😂😂
laledevri35 Benimde 4aylık aynı sorundan dün 2 doktora gittik ikisi de zeytinyağı sızma olursa tarişi önerdiler özellikle günde bir yemek kaşığına kadar verebilirsin dediler
ugurbocugu fatosbcr2 sudocrem benim oğlumda tüylenme yapmıştı bilginiz olsun. Bırakınca geçti. Pişik konusunda da çok işimize yaramadı hatta sivilce yaptı popoda. Tamamen bıraktık zorda kalırsam çok nadir kullanıyorum. Kantaron yağı kullanıyorum ben de anında geçiriyor pişiği.