amansallagitsin üst kademedeyken önce bi sunfçger kullanıyordum 5cm lık.oturmaya başlayınca alt kata ındırdım süngeri de degistırdım çok ince geliyordu bınde sankı çocuk çok dibte kalmış gibi geldi.o yüzden bu yatagınalfım 10 cm lik hem kalınlığı ıyı heöse dokusu güzel.lateks yatak olarak geçiyormuş.ıkı tarafli bı taraf 0-3 yaş dıger taraf 3-6yas arası