241019sy ozlemsenel bebelac veriyorum şuan usanmasınlar diye 1 hafta farklı mama veriyorum sonra bebelac devam
EbruSelek53 241019sy canım ben Evolvıa kullanıyorum çok memnunum gaz da yapmıyor kabızlıkta ayrıca şeker az öneririm Aptamil kullanıyordum çok şekerliydi gaz ve kabızlık yaptı bizde