Aybars-Mami Bebeğim yakında 1 yaşına girecek gece beslenmesini bırakmamız gerektiğini söyledi doktorumuz ancak bebeğim gece beslenmek için uyanıyor . Bazen birçok kez bazen 2 kez uyanıyor. Varsa önerileriniz alabilirim annelerim 🥴