beyzzsenturkk_ 180₺ ödüyorduk, yeni yıl ile 230₺ ödemeye başlayacağız. Evet bende duymamıştım daha önce, çalıştığım çağrı merkezinde o firmanın işi de vardı. Oradan duydum, turktelecomda evde çok kesinti oluyordu boşuna para ödüyorduk resmen, birde uzaktan çalışmaya geçince net yok demek iş yok demek hemen değiştirdik çok iyi gidiyor iki senedir. Bu arada elektrik kesintisi dışında hiç net kesintisi bile yaşamadık. Sizin ev tipinde çekim gücünü hiç bilemiyorum. Değerlendirmek isterseniz çm ile görüşürseniz daha sağlıklı olur 🌸