Bayanlar elimden geldiğince küçük de olsa birikim yapıyorum öyle büyük miktarlarda altın alamıyorum gram alıyorum altın hesabı açtım oraya bırıkım yapıyorum bı 60 bin TL kadar olmuş altın size sorum canlı altın almak mı karlı altın hesabı açmak mı bı yandan da altınlarım olsa çaldırrım diye de korkuyorum sizler nasıl yapıyorsunuz önerınıze ihtıyacım var