Alparslan98 Doğumdan sonra 8 ay geçti ilk adetim sanırım ama kahverengi şeklinde ve lekenme şeklinde ve pıhtı geliyor normal mi böyle mi oluyor acaba ilk adet kanı sizlerde nasıl oldu