Cgdm6 2aylık bebeğim 38i bulan ateşi oluyordu doktora gittik influenza pozitif çıktı ciğerlerine inmiş başına gelen var mı ilaç kullanıyoruz ama ekstra ne yapabilirim anne sütü almıyor
sifirekran_bolkitap Cgdm6 biz tam iki aylıllen influenza olmuştuk ama ciğerlere inmemişti. Biz nebülzatörle sf verdik ilaçsız. Cold mix damlattık, mıstela balsam sürdür. Prospan verdik. Dokrorumu bunları vermişti ben de pozirifdim bana da umca be redoxan vermişti. Çok geçmiş olsun
Elifmihre Cgdm6 bizimde covit pozitif çıktı ateş 40 bulunca düşüremedik tabi hastanede ilaçlarda düşmedi kontrol amaçlı 3 gün yattık ben pekmez filan verdim ama senin bebeğin küçük henüz
Nanem123 Cgdm6 geçmiş olsun daha önce yaşadım bende oğlum 3 aylıkken influenza oldu ciğerlerine indi hastanede yattık doktorumuz bize hep ciğere indiği zaman aşırı beslemeyin tehlikeliymiş hatta hastanede yattığı zaman beslememe izin vermediler serumla beslendi oğlum mama mama diye ağlıyordu 3 gün sonra ciğerleri rahatladı ondan sonra izin verdiler beslememe eve gittiğimizde ise doktorumuz azar azar besleyin demişti tam iyileştikten sonra normale döndük
Sevvl Cgdm6 benım kızım 2 aylıkken yakalanmıştı bizi yatırdılar 5 gün önlem amaçlı çok şükür 5 günde iyileşip çıktık, çok geçmiş olsun 🩷
Didem0101 Nefes alamayınca emmek istemiyor yazık sağın da şırınga kaşık vb şekillerde verin bari anne sütü en güzel şifa siz de sarımsak yiyin de günde bir iki diş sütünüze şifa katsın çok geçmiş olsun bir an önce atlatırsınız inşallah
Cgdm6 sifirekran_bolkitap ciğerlerine indiği için tedirginim 😞 mustela balsam ne işe yarıyor tam olarak
Prensesminik42 sifirekran_bolkitap infuruza belirti nelerdi. Dünden beri hiç nefes alamıyorum sürekli öksürük var nefes aldıkça boğaz ağrı ve yanma yapıyor
sifirekran_bolkitap Cgdm6 gögüse sürünce öksürüğü azalması için size ihtimal ventolinle nebül verebililer
Melek1921 Ben ve kızım daha yeni geçirdik onun ciğerlerine inmedi ama benim indi çok kötü allah yardımcınız olsun bol bol sarımsak bal limon kürü yapın yiyin
Cgdm6 Melek1921 bebek için ne yapılır hiç bilmiyorum bir hafta sonra kontrol var tekrar bakılacak ciğerlerine 😞
sifirekran_bolkitap Cgdm6 nebülizatör bizde en çok fayda edendi. Doktorunuza danışın isterseniz bizdeki marka omron duo baby biz yararını gördük.
Cgdm6 sifirekran_bolkitap sordum bize önermedi gerek yok şuan için dedi çarşamba günü kontrol var tekrar danışacağım
sifirekran_bolkitap Cgdm6 bir de burnu temizleyip, sırta elli kube yapıp aşağıdan yukaro hafif vıurmayı önermişti. Onu da danışabilirsiniz. Çok geçmiş olsun
momylerce Bebeğinizi mecburen sütle besleyeceğiniz için ; sarımsak bal kürü, turp, soğan ve c vitamini içeren besinler tüketmelisiniz. Medikal tedavi ve bunlar dışında malesef fayda yok 😕
Cgdm6 sifirekran_bolkitap dolven ve calpol dört saat arayla veriyorum ayrıca balgam için mukotik diye bir ilaç verdi influenza içinde enfluvir kullanıyoruz
sifirekran_bolkitap Cgdm6 dolven calpole göre daha farklı yine doktorumuzun yaptığı açıklamaları aktarayım ben sağlıkçı değilim çünkü Calpol 38 derece altında da verilebilirmiş, vucüdün olması gereken ısının altına düşürmezmiş. Ama dolven öyle değil yüksek ateş yoksa dolven verilmezmiş çünkü ateşi olması gerkenin altına düşürürmüş. Dolvene biraz şaşırdım daha ayıda çok küçük
Prensesminik42 Cgdm6 bize dün infuruza dendi ciğer temiz şuan dedi ateş öksürük var cempes antibiyotik efulavir ibu fort aferin erdobil balgam söktürücü verdiler ateşi var iki gündür pazar serum takıldı acilde pazartesi serum takıldı 3yas kızım bronşit astım inşallah ciğer inmeden geciriz. Hava falan verdiniz mi