Yazımı bitişik mi ayrı mı bir kaynakta bitişik bir kaymakta ayrı yazıyor kafam çorba
sahrabalam2 birleşik yazılır diye biliyorum
TDK ya neden bakmadiniz doğrusu orada yazıyor zaten burada iyice kafanız karışır
Defnesa o kadar kelime arasından bulamam diye düşündüm