melisailhan 10 günlük bebeğim var sürekli ıkınıyor uykuda bile kakasını da katı yapıyor aşırı rahatsız ediyor onu bu durumu yaşayan var mı gaz damlası aldık verdim bugün ama faydası olmadı
alpik3461 melisailhan gaz zorluyordur onu gazdan dolayı yapması çok zor oluyor bn bile kolik olduğu zamanlar hastanede serumla uyarı peşine lavmanla gazını içini boşaltırıyordm bi keresinde serumla uyarıda hortumu çekerken doktorun üstünü batırmıştı resmen 1 haftalık kaka çocuk nasıl dayandı demişti zor ya
melisailhan alpik3461 gerçekten zor ağlıyor içim gidiyor morarıyor ıkınmaktan kakasını şimdi biraz daha iyi yapıyor şükür
ozlemm96 Merhaba paylaşımınızı şimdi gördüm eğer bebeğiniz kız ise bi idrar yolu enfeksiyonu testi yaptırmanızı öneririm çünkü benim kızım da çok ıkınıyordu doktorlar klasik olarak gaz diyorlardı ancak sonradan aklımıza geldi 30 günlükken teşhisi aldık
melisailhan ozlemm96 merhaba bebeğim erkek doktor da fazla gazı olduğunu söyledi halen de devam ediyor gaz damlası da yetersiz kalıyor
alpik3461 melisailhan bel kısmı varya kalçaya doğru yukardan aşağı ovun öyle durum da bn kendimde öyle yapıyrm şuan gebeyim yine belimden kalçama ovuyorum hem gaz hem tuvaletimi rahat yapıyrm kabızlık çok oluyor bendede ıkınmayı yapamıyorum çocuk çikar korkusuna
Aysenur2019- Gaz masajı deneyin bizde cok işe yaramıştı nurse harveys ve maflor birlikte kullanmıştık