Etrafımdaki insanlar 5 aylık erkek bebeğin oturması doğru değilmiş diye söylüyorlar neye dayanarak söylüyorsunuz dediğimde, çişli olurmuş 😄 böyle bişey var mı gerçekten oğlum nerdeyse 5.5 aylık oluyo ek gıdada başlayacağız hala oturtma diyenler var
Destekli oturması lazım değil mi ayına göre ?