2 aylık bebeğime aşıları vuruldu karma tetanoz verem herhangi bi ateşlenme olmadı vurulalı 3 günü geçti normalde geceleri düzenli uyuyan bir bebekti ama tüm düzeni birden bozuldu sadece meme de uyumak istiyo alınca hemen uyanıyor aşılardan dolayı mıdır 3 günğ geçtiği halde ağrısı hala var mıdır yaşayan var mı kaç güne düzelir