Bende bekliyim şurada benim oğlum da yengesinden bana gelmek istemiyor, iki haftalıkken yengesi ben covid olduğum için baktı ona. Odur budur ondan almaya kalktığımda çığlık kıyamet ağlıyor. Kapıda peşine ağlıyor onu almadan gitti diye falan. İnsanın çok zoruna gidiyor 😔