Merhaba canım annelerin, size Bir soru sormak istiyorum da benim bebeğim bir ay erken doğdu bir hafta küveste kaldı şuan doktorlara göre kronolojik yaşı 2.5 aylık sizce 2 saate Bir 90-120 ml arası beslemek mi yoksa 3 saate bir mi beslesem 2 saat için bebeğimizin uyandırmasam mi lütfen bilgisi olan yazabilir mi ❤️