Bebeğime hastanenin acilinde prednol L 20 iğnesini vurduracaktık doktorun yazdığı reçete ile birlikte verdim yalnız ben yarım doz olacak diye söylemeyi unuttum iğneye de dikkat etmedim peki hemşire ampuldeki miktar kadar mı yoksa reçeteye bakıp mı yapıyor yani fazla vurulmuş olmasın dan şu an endişeliyim