Sareee11 Merhabalar size sorum deneyimli anneler kızım 2 aydır eğitimli hiç sorunsuz bu dönemi atlattık öğrendik derken 2 gündür sil başa döndük ne tuvaletini söylüyor ne de gitmek istiyor ve dahası büyük tuvaletini altına yapıyor günde en az 2 defa 😢😢 çok üzülüyorum başa mı döndük acaba veya neden böyle yapıyordur acaba var mı başına gelen ne yapmam lazım nasıl davranmam lazım lütfen yardımcı olur musunuz😞😞
asimesila Sareee11 geçen hafta aynı durumu yaşadık hayatta altına yapmayan oğlum kakasını yapmaya başladı çok üzüldüm baktım devam ediyor ağlıyorum neden acaba diye meğer üzüldüğü kızdığı için bize tepkisini o şekilde veriyormuş babasına kızmış meğer sonra babası gelince ona yönelmeye onu alıp araba ile gezmeye çıkardı ben seni çok seviyorum dedi hep annenide kardeşinide seviyorum gibi sözler söyledi şimdi çok güzel ya asla yapmıyor sizinde aynı durum olmuş son günlerde birine kızmış yada onu üzmüş olabilir düşünün
gergo Sareee11 yükselen zekanın tuvalet egitimi etkinlik kitabını araştırın. Belki oyunla tekrar aklına yer ederse daha kolay olur
2baby1mommyy Hayatinda değişen bir şeyler mi oldu bu süreçte? Onun psikolojisini etkileyen falan. Mesela kardeş gelince tekrar onun gibi davranmaya çalışıyor cocuklar. Altina yapmalar,biberon,meme,emzik istemeler vs.
Sareee11 2baby1mommyy kuzeni var bizden 7 ay küçük Bikaç defa gördü onun altının alındığını falan sürekli birlikteyiz Çünkü. Acaba ondan mı etkilendi ne yapmam lazım ya
2baby1mommyy Sareee11 Sürekli konuşun, sen bebek değilsin ondan daha büyüksün,sen çişini yaparsan o da senden ogrenir,ogretmek ister misin,aa sen nasıl yapiyordun hadi gidip yapalim kuzenin de görsün falan diyin,ise yarar umarim.
2baby1mommyy Sareee11 Üzülmeyin duzelir. Kızım 4.5 yasinda krese ilk basladiginda iki üç gün hep altina işemiş. Çok çekingen söylemeye utanmis,konustum güzelce duzeldi.
Bursa97 Sareee11 nazarda çok değiyor canım benim çevremde de bir kaç kişide oldu herkese söylemeye çok kay alıştı falan diye nazarda çok değiyor böyle duruarda Bada dönüyor çocuklar heme.
Sareee11 Bursa97 evet ben de sevinerek birkaç kişiye söyledim öğrendik falan diye sanırım nazar değdi en başa döndük inşallah uzun sürmeden toparlarız 🙏
tekbasimabakiyorum Sareee11 çevrenizde başka çocuk var mı? Bunu genelde pedagoglar kıskançlık belirtisi olarak yorumluyor.