yaramaz_bocegim keskinlikle katılıyorum . Benım de eşim öğretmen cocuklar hep hasta hep öksürüyor diyor ve kendisi tam 1 aydır hasta bir türlü toparlamıyor ebede getirdi hastalık bebegım 1 yaşında 20 gündür hasta bende oyle ateş kusma öksürük devamlı akan burun bitmedi 2. Kez götürdüm doktora 2. Viral enfeksiyon war dedi corona dedi bir türüymüş zaten testle bakmaya gerek yok dedi çocuklarda hep war dedi bir baktım daha kundakta ki bebek sırada bekliyor . Bu hastalık kolay geçmiyor asla , insanlara corona war denmiyor bir grip diyip geçiştiriyorlar .. ben en son 2020 yılında corona oldum ve 20 gun anlayamamıştım 2 kez test yapıldı hayla pozitif çıkmıştım tat koku kaybı yaşadım etlerim kemiklerim agrıyordu .. corona atlattıktan sonra asla hasta olmadım taki 20 gun oncesıne kdr bir hastalandım belirtiler aynı tat kaybı yaşadım kokuyu cok çok az alıyordum. Millet grip değil tamamen ortalıkta corona war salgın cok buyuk