Kutayeda Benim oğlum şu an 20 aylık 18 aylıkken 12.5tu kilosu ve boyu 88cmdi. Boyu çok uzun olduğu için her gören ne kadar zayıf diyor ya da zayıflamış diyor. Halbuki doğduğundan beri çok şükür kilo kaybı olmadı ve hep persentilde normal eğriler içinde yer aldı. Ama oğlumda asla ekmek yemez balık yemez et yemez mesela. Ekmeği hiç dert etmiyorum çünkü bomboş bir şey zaten bir faydası yok. Ama eti balığı çorba yapıp veriyorum birtek çorba seviyor çorbada ayrım yapmaz. Bide meyvede. Zayıflamış diyenleride hiç takmıyorum çünkü çocuğum gayet normal yani.