Mlkkrm kızım kızgın ocak demirine atılmıştı. İşaret parmağı boydan boya su toplamıştı bembeyaz 🥲 daha 1 yaşında bile değildi. Doktor Fito, anestol ve bir antibiyotik krem verdi. 3 ünü karıştırıp 10 gün düzenli pansuman yaptım ve geçti çok şükür. Fito ve anestol aynı zamanda uyuşturduğu için ağrısı da olmuyordu.