Yüzüme cilt bakımı yaptırmak istiyorum ilk defa yaptıracağım. Özellikle alın bölgemi bazen elimle ovduğumda pul pul dökülüyor ve alın bölgemde Gül hastalığı diyorlarmış kırmızı bir sivilce izi gibi bişey çıkıyor bazen. Sivilcem yok ama pürüzsüz bi tenim olsun istiyorum. Detaylı bi cilt bakımı için ne önerirsiniz bu saydıklarımı gideren ? Bu arada küçük bi ilde yaşıyorum fazla seçeceğim yok Dilan Polat markasına ait salona gitsem sizce mantıklı mı ? Tek iyi yer ora gibi geliyor