MTVr yoo bence herkesin öyle oluyor.benim yavrum 1 yaşında sol göğsümde hiç yok neredeyse sağda da az az zaten 2 yaşa kadar dolu dolu sanmam eskiler diyor ya 3 4 yaşa kadar emzirdim onların ki alışkanlık emzik niyetine bence 2 yaşına kadar ne gerekiyorsa yapıp emsirelim ama zaten 1 yaşa kadar dolu dolu iyi yine