Ne zamana kadar devam edecek bu alerji. Normal mama veremiyorum onların verdiği mamayı asla içmiyor ben hep acım ne yiyecem nasıl süt olacak bilmiyorum.
Dört gündür diyetteyim ama yinede süt içtiği gibi çıkarıyor ishal şeklinde gürültülü arada yine mukus var ne zaman düzelecek tam olarak bilen var mı