6,5 aylık bebeğim bir ay önce dikişli sünnet oldu bugün kontrolde yapışıklık olduğu İçin doktor tekrar açtı baya ağladı krem kullanmamızı söyledi geriye itip sürdüğümde ağlıyor hafif yapıyorum ama yinede ağlıyor daha önce bı durumu yaşayan var mı süreç nasıl geçiyor?