Kızım 4.5 yaşında kucuken havale geçirdi ve tekrar etmesin diye sürekli dediğini yaptij yapmadigiiz zaman ağlıyor yere atıyor kapıya vuruyor bugün çocuk gelis doktoruna gitik bana onun her istediğini yaptığın için yapmadigin zman ağlamasın sebebi annem ben ağlarsam yine istediğim yapar düşüncesi oluyormuş çocukta telefon cokveriyordm verme dedi sende yanında kullanma dedi bende telefona aşırı bagliym ama kızım için yapmalıyım hayır diyevilmeliym ağlasa bile istediğini yapma dedi bir zaman sonra anliycaj aynı hareketleri yapmiycak dedi sizin de boyle geciridgnz durumlar oldu mu nasıl yöntemler kulandinz ilk okula kadar bu durumu atlatir miyim kafamda çok soru var