tasdemirrr ben beyaz bir elbise giymiştim oğluma da şık bir kıyafet aldım tulum kendinden papyonlu . Biz parti malzemeleri satan bir yerden mavi tatlı üçgen kutular almıştık Mevlüt şekerleri onlarla dağıtılıyor camilerde de bilirsiniz onlara bolca kuş lokumu koyduk onu da böyle fındık fıstık satan lokum çerez satan bir yer vardı ordan aldık sonra küçük Yasin kitapları aldık ve yanına tespih alıp bir keseye koyduk matbaadan isimli kuranına hoşgeldiniz diye bir yazı bastırıp kitabın üstüne yapıştırdık çok şeker oldu kitaplar da renkli renkliydi rengine uygun tespih seçmiştik . Sonrasında vaaz veren bir hoca geldi kuranda da pilav üstü tavuk tatlı dolma helva su böreği dağıttık 22 kişiydi çok güzel geçti ben çok gurur duydum açıkçası içecek olarak da ayran dağıttık