4,5 yaşında ve 2 aylık iki oğlum var . Büyük oğlumun doğduğu günden bu yana suyla oynamaya ayrı bir sempatisi var . Yaz demedik kış demedik yüzme kursuna gönderdik balkona bahçeye nerde Çeşme görse orda ıynamasına izin verdik ama ikinci oğlum doğduktan sonra artık tahammül sınırım inanılmaz zorlanıyor. Günde minimumbeş sefer üst değiştiriyoruz . Abartmıyorum gerçekten . Sınır koymaya çalışıyorum ama olmuyor . Banyoya elimi yıkamaya gircem diyo kaşla göz arası baştan aşagı üstünü ıslatıyo su içicem diyo gene aynı. Tuvalete gidiyo suyla oynayıp geri geliyo. Susadım diyo eline bardakla su veriyorum agzında tutuyo göğsü olduğu gibi su oluyo .bulduğu azıcık bir su olsun hemen heryerimiz su .elimi yıkıycam diyince tuvalet diyince susadım diyince izin vermemezlik de yapamıyorum Kış ayı ıslak bırakmak da istemiyorum . Git kendin giy diyorum kıyafetini seçiyor ama giyerken illaki yardım gerekiyor. Bir de ekstrası ıslak olduğunu bildiği çamaşırı bas bas bağırıyor asla kurutsan dahi giymiyor. Küçük iki yemekten birinde baştan aşagı üstüm kusmuk oluyor . Ya bazen sırtıma kadar çiş yapıyor ya önü süt oluyor . Hadi bunlar normal ama artık inanın üst değiştirmekten gına geldi makine yedi yirmidört çalışıyo. Yıkamaktan kurutmaktan bıktım resmen..