Basak71_ ben de günde bir veya 2 kez mama veriyorum bebeğime..şuan 4 aylığız..20 günlükden itibaren, medela calma var biberon onunla veriyorum meme reddi yapmadı hiç. tavsiye ederim..Meme reddi için birlikte banyo ve ten teması öneriyorlar..sık sık birlikte banyoya girin ve orda teklif edin.Bide alabiliyorsanız medela calma alın.