sar__ 5,5 aylık oğlum, hala ara sıra bende de sızlama oluyor. Dikişimin tam ortası hala kızarır orası acır bazen. Benimde durdurmayacak bir şey değil. Kişiden kişiye değişiyor galiba zamanla normale dönecektir diye düşünüyorum. Fakat annem beş sene önce rahmini aldırdı mesela sezaryen gibi kesiği var ve hala ara sıra sızladığını söyler