Bence olmuyor oğlum 14.5 aylik sadece iştahsızlık var ama onun haricinde dediğiniz gibi değil yaşamindan dolayı olabilir veya sizin ona nasıl davrandiginza bağlı olabilir oğlumu soğuk da olsa her gün 2 saat park ve dışarı yapıyorum aşırı sever dışarı çünkü mesela 3 günde 1 çikolata veririm yani ben 10 kural koyarsam oğluma 5 istediğini kendim yapıyorum bu sayede hırçın bi çocuk olmuyor